Tuesday 19 March 2013

Lerrr...tak senonoh Rozzana!

Hari ni entah macam mana i boleh buka email google i. Ada lebih 100 email dalam tu rupanya yang i tak baca. Ada tu komen dari pembaca blog i. MasyaAllah....punyala ignorance nye i, i tak tau pun i boleh nampak komen pembaca melalui email i. Nak kata tak reti IT, reti la jugak...cua bila ada email address lain yang lebih aktif, i tak buka la yang kurang aktif.

Mulai hari ini, kena juga la i jengok2 email google i ni nampaknya. Mana la tau kot ada komen serius dari pembaca...maaf ye kawan2..bukan i sombong tak nak respon tapi i tak tau ada komen ditinggalkan untuk i baca.

Ada tu komen dari tahun lalu....aduyai....real sorry ye.

I always feel that no one will comment anything about what i wrote because well, i dont have that many people reading my blog i suppose. But when there is a comment, most times i would love to respond if necessary. Now i feel bad that perhaps, those commentators probably think that i am not interested to read their comments...bad, bad Rozzana.

Apapun i nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada yang sudi komen dan yang sudi membaca coretan yang tak seberapa ini. Tiada niat untuk menyindir sesiapa...menulis banyak untuk mengingatkan diri sendiri sahaja...juga jika ada yang sudi terima pandangan i, terima kasih.

Jaga diri semua....

No comments:

Post a Comment