Wednesday, 1 August 2012

Aduhai...malasnya hari ini!

Baru hari Khamis, i dah terasa malas dan tak ada mood nak buat kerja. Belum lagi nak dekat Hari Raya pun...nape la agaknya mood kureng hari ni.

Sebenar i baru balik dari diaudit. I rasa la, semua yang bekerja tak suka bab audit. Kena audit. Walaupun kita dah bersedia sekali pun, aktiviti itu melelahkan. Walaupun tahu aktiviti itu menyumbang kepada kebaikan tetap juga, aktiviti itu...i menyampah!

Letih nak menjawab benda yang kita tau...tapi...lagi letih kot nak jawab benda yang kita tak tau kan..?

Ish! Nape i rasa macam tak nak keje ni...???

1 comment:

  1. I pown tak suka kena audit. bnyk soal jawab. hehe.

    ReplyDelete